wtorek, 9 kwietnia 2013

Miasto Pary organizuje konkurs: do wygrania steampunkowe zegarki

fot. facebook.com/miastopary
Tak jak niektórzy z was, tak i ja w dalszym ciągu czekam na start Miasta Pary – nowej gry przeglądarkowej osadzonej w steampunkowej rzeczywistości. W między czasie brałem udział w zamkniętych testach polskiej wersji językowej (23 i 24 marca), niestety z uwagi na regulamin testów nie mogę nic o nich pisać. Powiem tylko jedno: jest na co czekać.

W trakcie oczekiwania na start otwartych beta-testów firma Aggro Games, wydawca gry, organizuje konkurs w ramach którego możemy wygrać piękny zegarek stylizowany na steampunk. Co musicie zrobić?

1. Należy polubić fanpage gry: www.facebook.com/miastopary
2. Udostępnić zdjęcie konkursowe
3. Wykonać następujące zadanie konkursowe:
- Wymyśl dowolne słowo zawierające w sobie wyraz "para" i opisz je w 1 zdaniu.
- Przykład: Parocykl - motor na parę

Wszelkie niezbędne szczegóły dotyczące konkursu znajdziecie na oficjalnym fanpage gry, adres macie u góry. Niestety autorzy nie podali do kiedy trwa konkurs. Podejrzewam, że konkurs potrwa do startu otwartej bety, nakręcając przy tym popularność grze. Jak wam się podoba ten zegarek? Mi przypadł do gustu – trzeba pomyśleć nad dobrym hasłem. :)

Ps. Na fanpage znajdziecie więcej zdjęć zegarka.

2 komentarze:

  1. Zegarek wygląda naprawdę zacnie. Niestety szanse na wygranie mam niewielkie, bowiem jeszcze się nie urodziłem i nie posiadam konta na fejsbuku ;) (i niekoniecznie mnie ciągnie, by je założyć).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja konto na FB niby mam ale jestem ciekaw czy ktoś już coś takiego wygrał? Ja jakoś nie mam szczęścia w konkursach:P

    OdpowiedzUsuń