niedziela, 24 lutego 2013

Przegląd gier z The Humble Bundle Mojam 2

The Humble Bundle Mojam 2
Przez ostatni 3 dni studio Mojang, wraz z przyjaciółmi (studia Grapefrukt, Ludosity, Oxeye Game Studio, Vlambeer i Wolfire Games), uczestniczyło w akcji The Humble Bundle Mojam 2. Podczas jej trwania programiści zobowiązali się przygotować 8 gier… kompletnie od zera. Z tego aż trzy miało przygotować Mojang.

Ostatecznie udało się przygotować 9 gier, ich tytuły to: Nuclear Pizza War, Endless Nuclear Kittens, Battle Frogs, Nuke the Dinosaurs, Wasteland Kings, Tektonik, Space Hunk, 3918 oraz Low-light. Ta ostatnia wciąż niedopracowana. Studio Wolfire napisało na twitterze, że popracuje nad grą jeszcze po zakończeniu akcji.

Każdy kto zdecydował się wesprzeć inicjatywę dowolną suma pieniędzy dostawał dostęp do wszystkich gier przygotowanych podczas The Humble Bundle Mojam 2. Pora na przyjrzenie się temu co przygotowały studia developerskie.

Nuclear Pizza War

Screen z gry Nuclear Pizza War Zdjęcie prezentujace walkę w grze Nuclear Pizza War

Endless Nuclear Kittens

Endless Nuclear Kittens: screen z gry Endless Nuclear Kittens: zdjęcie z gry obrazujące atak kotów

Battle Frogs

Battle Frogs: screen z gry

Nuke the Dinosaurs

Nuke the Dinosaurs: screen z gry

Wasteland Kings

Wasteland Kings: zdjęcie z gry Wasteland Kings: drugie zdjęcie z gry

Tektonik

TEKTONIC: gra z Humble Bundle TEKTONIC: screen z gry

Space Hunk


3918

3918: screen z gry

Low-light

Low-Light: gra studia Wolfire

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz